0
Az Ön kosara üres

06 - 1 - 700 8706

Hé - Pé: 8:30 - 16:30

Minden kategória
  • Kategóriák 
  • Gyártók 

Üzleti feltételekről

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az epenta.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Szolgáltató adatai

      • Cégnév: PENTA SK s.r.o.
      • Székhely: Turbínova 1, Bratislava, 83104
      • Adószám: SK2021881675
      • Cégjegyzék szám: Cg. 35899468, Kibocsájtó cégbíróság: Okresný súd Bratislava I, oddiel: s.r.o., vložka č. 33058/B
      • Szerződés nyelve: magyar
      • Elektronikus elérhetőség: ertekesites@epenta.hu
      • Telefonos elérhetőség: +36 1 700 8706
      • Számlaszám: 12092000- 01497435 - 00100004
      • Nyilvántartásba vevő hatóság: Obchodný register SR
      • A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Cybersoft s.r.o.

  2. Alapvető rendelkezések

    1. A Szerződésre a magyar jog és az Európai Únió előírásai, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

      1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

      2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

      2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

      151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

      45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

      19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

      1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

      2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról

         

      AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)

    2. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató hozzájárulása nélkül.
  3. Megvárásolható termékek, szolgáltatások köre

    1. Kínálatunkban az PENTA SK s.r.o. által gyártott, G21 márkanév alatt forgalmazott termékek elérhetőek. Ezen felhasználói cikkek a kertgondozásban és háztartásban használatok cikkek és játékok. Eseti jelleggel kínálatunkban megjelenhet az PENTA SK s.r.o. által forgamlazott, de nem gyártott elektronikai eszköz, fotóobjektív, háztartási és irodai használati cikk. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
    2. A megjelenített termékek csak online érhetők el. A kívánt árucikket minden megrendeléskor futárszolgálattal juttatjuk el a vásárló által megadott címre. A szálltás költségeit ezen szerződés 6.1. és 6.2. pontja tartalmazza.
    3. Honlapunkon az árak szerepelnek nettóban és bruttóban. Az ár ÁFA-val tartalmazza a termék díját és egyéb szerzői vagy környezetvédelmi termékdíjat, és minden egyéb illetéket. A termék árához a szállítási költségen kívül más díjat nem számolunk fel.
    4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció részleteiről.
    5. Amennyiben a Szolgáltató hibás árat talál a Felhasználó által leadott megrendelésben, késedelem nélkül tájékoztatnia kell erről a Fogyasztót. Ha ezt a Fogyaztó elutasítja, a megrendelése visszavonásra kerül és helyette a Szolgáltató egy alternatív terméket ajánlhat fel.
  4. Regisztráció

    1. Ha a vásárló vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat a szolgáltató kérelemre blokkolja a rendszerben, így a felhasználó semmilyen további anyagot nem kap a szolgáltatóval. A regisztrációval a felhasználó saját fiókot hoz létre, melyen keresztül követheti megrendelései státuszát és további kedvezményekre jogosult. A rendelés leadásához előzetes regisztráció nem szükséges. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.
  5. Rendelés

    1. A vásárláshoz előzetes regisztráció nem szükséges, a vásárló csak kosárba helyezi a kívánt terméket a „Vásárlás“ gombra kattintva. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani a számára legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a kattintson a „Tovább a szállítási adatokhoz“ menügombra. A további lépésekben válassza ki a szállítási és fizetési módot, illetve adja meg a számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokat. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a szolgáltatói adatok segítségével.
    2. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
    3. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni. Valamint előre fizetés esetén a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
  6. Szállítási és fizetési feltételek

    1. A Szolgáltató a megrendelést kizárólagosan futárszolgálattal juttatja el a fogyasztóhoz. A futárszolgálat opcionálisan választható a rendelés leadásakor. A 40 kg alatti, nem túlméretes küldemények szállítását a GLS illetve MPL futárszolgálat biztosítja. A kiszállítás elérhető termék esetén 1-4 munkanap. A szállítási költség 1330 ft nettó (1690 ft bruttó).
    2. Minden atipikus, 40 kg feletti illetve 3 m kerületet meghaladó terméket a Gebrüder Weiss futárszolgálat juttat el a fogyasztóhoz. A túlméretes, raklapos termékeket a futár az első zárható ajtóig viszi. Minden további szolgáltatás, pl. emeletre való feljuttatás, fix napos kiszállítás, címmódosítás díjköteles, melyet a Szolgáltató egyeztet a futárszolgálattal. Ennek díjáról értesíti a fogyasztót és elfogadás esetén ráterheli a fogyasztóra. A standard kiszállítási idő 2-4 munkanap. A túlméretes, raklapos kiszálítás díja 7000 ft nettó (8890 ft bruttó).
    3. A fizetés lehetséges előre utalással, online bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel az átvételkor.
    4. Utánvétes fizetés esetén a vásárló a pénzt a csomag átvételekor a fuvarozónak fizeti ki.
    5. Hitelkártya online: kártya segítségével, amely lehetővé teszi az internetes fizetést. A rendelés végén a vásárló megadja a 16 számjegyű kártyaszámot és a CVC / CVV kódot. Az információ átadása titkosított és teljesen biztonságos. A szolgáltató alkalmazottjai nem férhetnek hozzá a kártyán levő adatokhoz, minden a bankon keresztül történik. A webáruház a következő kártyákat fogadja el: Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro.
    6. Fizetés átutalással: Miután a webáruház megkapta a megrendelést, egy díjbekérő (proforma) számlát küld a vásárlónak, mely tartalmazza a számlaszámot és az átutalást azonosító kódot. A vásárló a terméket előre kifizeti a Szolgálató bankszámlájára történő utalással. A befizetést követően, a szolgáltató küldi az árut, és informálja a Vásárlót az áru érkezéséről. Fontos, hogy feltüntesse az átutalást azonosító kódot, ugyanis ez alapján tudjuk beazonosítan a megrendelést.
    7. Az e-shopon leadott megrendeléseket csak a Magyar Köztársaság területén áll módunkban kiszállítani. Amennyiben a Vásárló szállítási címként egy Magyar Köztársaságon kívül eső címet ad meg, a szállítási költség és az utánvét díjának kiszámolása egyéni megegyezés alapján történik
  7. Elállás joga

    1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vásárló az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ha a vásárló élni szeretne ezen jogával, köteles a terméket az átvételtől számítva 14 napon belül, saját költségén, postai úton, ill. csomagküldő szolgálattal visszajuttani ezen szerződés 8.7. pontjában feltünetett címek egyikére. A terméket köteles az eredeti csomagolásban, a számla, illetve a jótállási bizonylattal együtt visszaküldeni. Az elállás jogát egy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, melyet a termékkel együtt juttasson el a címünkre, vagy küldje el elektronikus úton, e-mailben a reklamacio@epenta.hu címre. A nyilatkozatot innen is letöltheti. A szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles a termék, illetve a kiszállítás díját visszajuttatni. A kívánt pénzösszeget a szolgáltató banki utalással juttatja vissza. A pénzösszeg visszautalása postai utánvéttel nem lehetséges. Az ellenállási jog hibás vagy sérült termékre nem vonatkozik.
    2. Az Eladónak jogában áll elállni a szerződéstől, amennyiben a Vásárló Magyar Köztársaságon kívüli szállítási címet ad meg.
    3. Amenyiben a termék sem postai, sem csomagküldő szolgálattal nem szállítható, a vásárló köteles erről értesíteni a szolgáltatót és kérvényezni a termék elszállítását, melynek módjáról és költéséről a felek írásban megegyzeznek.

  8. Garancia, jótállás

    1. A Szolgáltató termékeire minimum 24 hónap garanciát vállal. Bizonyos termékkörökben meghosszabbított, azaz 2+2év garancia van érvényben. A meghosszabbított garancia csak a feltüntetett termékekre érvényes. A garancia minden esetben regisztrációhoz kötött. A meghosszabbított garancia feltételei termékenként változnak, a vásárló a feltételekről minden esetben a termékleírásban tájékozódhat.
    2. A garanciális időn belüli meghibásodás esetén a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Ezen igényét a Felhasználó a garanciális időn belül bármikor benyújthatja.
    3. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termék hibáját a Felhasználónak kell bizonyítania.
    4. Hibás termék esetében a cserealkatrészre a szolgáltató 24hónap garanciát vállal. Garancián kívüli javítás esetén a technikusi munkára a szolgáltató 3 hónap garanciát vállal. A termék vételárának visszafizetésére a fogyasztó abban az esetben jogosult, ha ugyanaz a hiba háromszor egymás után jelentezik, illetve ha a termék nem javítható.
    5. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  alapján az Eladó jótállásra köteles.
    6. Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását az olyan tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek) és alkatrészeik esetében, amelyek vásárlási értéke a 10 000 Ft-ot meghaladja.

    7. A Vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
    8. A visszajuttatás kizárólag Postán maradó vagy GLS csomagpontba küldött csomagként valósítható meg.
      • Postán maradó csomag

      • PENTA
      • Erkel Ferenc utca 2
      • Mosonmagyaróvár 9200
      • GLS CsomagPont

      • Cimzés: PENTA (GLS csomagpont Lomb Kisbolt)
      • Lomb u.5
      • Mosonmagyaróvár 9200
    9. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Ennek módjait ezen szerzsődés 8.7. pontja tartalmazza. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 30 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
    10. Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

  9. Panaszok kezelése

    1. A panaszokat a Szolgáltató székhelyén kezeli:
      • PENTA SK s.r.o.
      • Turbínova 1, Bratislava, 83104 (Szlovákia)
      • Tel.: 0617008706
      • E-mail: reklamacio@epenta.hu
      • A béérkezett panaszról a Szolgáltató munkatársai protokollt készítenek, melyet egy RMA sorszámmal rögzítenek. A további lépésekről a hivatalos szervizzel való egyeztetés után e-mailben értesítik a Vásárlót.

    2. Amennyiben hibás termékről vagy cseréről van szó, a Szolgáltató a saját költségén juttatja el a hivatalos szervizbe:
      • PENTA CZ s.r.o
      • Kosmetická 450, 387 11 Katovice (Csehország)
      • Tel.: +420 383 369 143
      • E-mail: reklamace@penta.cz
      • A javított vagy csereterméket a Szolgáltató szintén saját költségén juttatja vissza a fogyasztónak.

  10. Adatkezelés

    1. Az üzemeltető a webáruház használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
    2. A www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának keretében az itt történő vásárlások után értékelő kérdőívet küld a vásárló e-mail címére, mely a rendelés leadásakor továbbításra kerül. Az így szerzett adatokat az Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatával összhangban kezeli.
    3. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
  11. Vegyes rendelkezések

    1. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
    2. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pozsonyi cégbíróság illetékességét.