0
Az Ön kosara üres

06 - 1 - 700 8706

Hé - Pé: 8:30 - 16:30

Minden kategória
  • Kategóriák 
  • Gyártók 

Garancia és reklamáció

Még a legjobb minőségű eszköz is meghibásodhat, de ez még nem ok aggodalomra. Bármilyen panasz, hiba, reklamáció esetén bizalommal fordulhat segítőkész munkatársainkhoz. Vegye fel a reklamációs osztályunkkal a kapcsolatot vagy tájékozódjon az alábbiakban a reklamáció menetéről.

Hogyan járjak el reklamáció esetén?

Cégünk a G21 termékcsalád hivatalos márkaszervize. Minden nálunk vásárolt terméket munkatársainknál lehet reklamálni. Ők segítenek a reklamáció adminisztrációs feldolgozásában, a javítást pedig a csehországi központunkban végezzük. A reklamáció ügyintézése és a visszajuttatás magánszemély esetében nem haladja meg a 30 napot.

  1. Panaszát javasoljuk előre jelezni e-mailben a reklamacio@epenta.hu e-mail címen. Az estetet értékeljük és tájékoztatjuk, hogy a terméket szükséges e visszaküldeni a szervizbe.

    Amennyiben a szállításnál történt sérülésről van szó, mindenképp szükségünk van a futárral felvett jegyzőkönyvre és fényképes dokumentációra a sérülésről. Mindezt e-mailben kérjük megküldeni.

  2. Ha a reklamációs osztály a termék visszaküldését kéri az alábbi módokat választhatja:
    • Postán maradó csomag formájában visszaküldheti a terméket a Magyar Posta követelményeinek megfelelően becsomagolva a Mosonmagyaróvár Posta 1-re.

      Cimzés: PENTA SK s.r.o.
      Erkel Ferenc utca 2
      Mosonmagyaróvár 9200

    • GLS CsomagPont - Lomb Kisbolt , Lomb u.5., 9200 Mosonmagyaróvár

      Cimzés: PENTA SK s.r.o. (GLS csomagpont Lomb Kisbolt)
      Lomb u.5
      Mosonmagyaróvár 9200

  3. A csomagba kérjük csatolni a számla másolatát, a kapcsolattartói adatokat (név, telefonszám, e-mail cím) és a hiba pontos leírását.

    Mivel cégünk nem rendelkezik magyarországi telephellyel, csak a fent említett módokon lehetséges a reklamált terméket visszajuttatni. A vásárló a csomagot a saját költségén juttatja vissza. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. A túlméretes vagy atipikus termék visszajuttatásával kapcsolatban egyeztessen munkatársainkkal.

  4. A hibás terméket a saját költségünkön eljuttatjuk a szervizbe, majd javítás/csere után szintén a saját költségünkre visszajuttatjuk Önhöz.

    A reklamáció minden esetben az alábbi módok egyike alapján zárul le:

    1. A javított áru visszaküldésével
    2. Árucserével
    3. A vételár megtérítésével
    4. A vételár részleges megtérítísével
    5. A reklamáció elutasításával.

Elállás a szerződéstől 14 napon belül

Amennyiben a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy vásárolt nálunk, de a megrendelt termék bármilyen indokból nem felel meg, úgy joga van indoklás nélkül visszaküldeni és visszaigényelni a vételárat. A terméket kérjük az eredeti csomagolásban, a számla, illetve a jótállási bizonylattal együtt visszaküldeni a fent említett módok egyikén. Az elállás jogát egy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, melyet kérjük, a termékkel együtt juttasson el a címünkre, vagy küldje el elektronikus úton, e-mailben a reklamacio@epenta.hu címre.

Cégünk haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles a termék díját visszajuttatni Önnek. A kívánt pénzösszeget cégünk banki utalással küldi meg.

Kérjük mindenképp tudassa velünk számlaszámát, hogy a termék vételárát vissza tudjuk utalni. A pénzösszeg visszautalása postai utánvéttel sajnos nem lehetséges. Az ellenállási jog hibás vagy sérült termékre nem vonatkozik.

Amenyiben a termék sem postai, sem csomagküldő szolgálattal nem szállítható, kérem jelezze ezt a reklamacio@epenta.hu e-mail címen, hogy felvegyük Önnel a kapcsolatot és megoldást találjunk a szállításra.

Számlaszam: 12092000-01857231-00100004

Reklamáció sérült termék esetén

A szállítás közben történt sérülésekért cégünk nem felel. Átvételkor, kérjük, ellenőrizze a csomagot. A csomagot, amely sérülés nyomait viseli semmiképp ne vegye át vagy vegyen fel jegyzőkönyvet a futárral.

Ha az áru sérült, bár a csomagolás sértetlen, az esetről minnél előbb tájékoztassa a futárszolgálatot, illetve ügyfélszolgálatunkat.

Ha a csomag hiányos vagy nem a megrendelt terméket tartalmazza

Ebben az esetben kérem, minnél előbb forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a reklamacio@epenta.hu email-cimen, vagy az alábbi telefonszámon: 06 1 700 8706.

A reklamáció ügyintézését meghosszabbíthatja, ha az eladó nem kapott meg minden szükséges kelléket (terméket, alkatrészt, iratokat, stb.). Az eladó köteles a hiányzó dokumentumokat haladéktalanul igényelni a vevőtől. Az ügyintézés határideje fel van függesztve a kért dokumentumok átadásáig.

A reklamációs jog nem vonatkozik az ajándékokra.

Meghosszabbított 2 + 2 év garancia a G21 Vitality termékekre

Miután G21 vagy G21 Vitality készüléket vásárolt meghosszabbított 2 + 2 év garanciával, ingyenesen regisztrálja a meghosszabbított garancia érvényesítését. Töltse ki a rövid regisztrációs űrlapot, és egyetlen kattintással küldje el nekünk.

A kiterjesztett jótállás vonatkozik a máshol vásárolt G21 termékre is? Persze! Termékeink minden más elégedett felhasználójához hasonlóan Ön is jogosult erre a kedvezményre. Nyugodtan regisztrálja termékét.